Στόχος του βιβλίου είναι η καταγραφή και συστηματική ανάλυση των κυριότερων ζητημάτων που απασχολούν την κοινωνιολογία του τουρισμού. Πρόκειται για έναν κλάδο της κοινωνιολογίας με σημαντική παράδοση και παρουσία σε πανεπιστημιακά τμήματα τουρισμού, σε τουριστικές σχολές και ερευνητικά κέντρα. Τα ζητήματα που πραγματεύεται συνδέονται άμεσα με πολλά από τα χαρακτηριστικά της τουριστικής ανάπτυξης σε χώρες όπως η Ελλάδα και ιδιαίτερα με τις ποικίλες κοινωνικές αλλαγές που οφείλονται κατά κύριο λόγο στην παρουσία του τουρισμού.