TASCHEN BIBLIOTHECA UNIVERSALIS : LOGO DESIGN. GLOBAL BRANDS HC

Μάρκα: TASCHEN
SKU: 260029
21,20€

Περιγραφή

"Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values ??such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands. From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on."

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
JULIUS WIEDEMANN
Language:
ΑΓΓΛΙΚΑ
DateIssued:
2022-08-12
Σελίδες:
608
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
195Χ140Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
1,05 KGS
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me