Οι λόγοι που με ώθησαν στη συγγραφή του βιβλίου "Συμβουλευτική για όλους. Οδηγός στη διάγνωση και στήριξη" είναι πολλοί, μα πάνω από όλα η αγάπη μου γι' αυτό που κάνω και η εσωτερική ανάγκη να το κάνω καλά. Ήθελα επίσης να απλουστεύσω και κατά συνέπεια να κάνω πιο κατανοητά τα περισσότερα από τα σχετικά με τις μαθητικές ηλικίες σύνδρομα. Είναι γι' αυτό το λόγο που σε αρκετές αναφορές μιλώ για το μαθητή αντί τον πελάτη ή το άτομο ή τον έφηβο και με τον όρο μαθητής εννοώ και τη μαθήτρια. Το βιβλίο αυτό δεν αντικαθιστά ή υποκαθιστά με κανένα τρόπο το Διαγνωστικό Εγχειρίδιο το οποίο θα ήταν καλό όλοι να ακολουθούν. Είναι μια δική μου εισήγηση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της δικής μας δουλειάς στο σχολείο και είναι γραμμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι κατανοητό στον κάθε αναγνώστη. Απευθύνεται στους ειδικούς -συμβούλους, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, ψυχιάτρους αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς-Δημοτικής, Μέσης και Ανώτερης Εκπαίδευσης και βεβαίως στους γονείς. [...] (Από τον πρόλογο της έκδοσης)