Σε αυτό το σύγγραμμα, θα ανακαλύψετε πώς να επιλέξετε τις πιο πρόσφατες προσεγγίσεις χρηματικής αποτίμησηγια τα προϊόντα σας και πώς να εφαρμόσετε αυτή που έχει το μεγαλύτερο νόημα για εσάς και την επιχείρησή σας. Θαβρείτε εξηγήσεις για τα μοντέλα freemium, συνδρομής καιπληρωμής ανά χρήση, καθώς και για συστήματα αιχμήςόπως το νευρωνικό μοντέλο τιμολόγησης. Το σύγγραμμαυτό, ένα αναντικατάστατο εγχειρίδιο τιμολόγησης γιαστελέχη, μάνατζερ, επιχειρηματίες και επικεφαλής ομάδων πωλήσεων, θα κερδίσει επίσης μια θέση στις βιβλιοθήκετων ηγετών επιχειρήσεων που αναζητούν νέους τρόπουςγια να αυξήσουν τον κύκλο εργασιών και την κερδοφορία τους σήμερα.