ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Μάρκα: ROSILI
SKU: 161853
62,22€

Περιγραφή

Στόχος αυτού του βιβλίου είναι να βοηθήσει τους επαγγελματίες του χώρου, επιχειρηματίες, στελέχη και φοιτητές προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδώννα καταλάβουν τι είναι το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να τους βοηθήσει να βελτιστοποιήσουν την εκστρατεία μάρκετινγκ αξιοποιώντας τις προκλήσεις, τεχνικές και εργαλεία του ΨΜ. Κάθε ενότητα έχει το θεωρητικό υπόβαθρο για την κατανόηση και στη συνέχεια παρουσιάζει εφαρμογές, τεχνικές και εργαλεία, επικεντρώνοντας σε πρακτικές εφαρμογές. Ειδικότερα, το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με παραδείγματα, εφαρμογές, τεχνικές και εργαλεία τα επιμέρους θέματα που απασχολούν μια πετυχημένη στρατηγική ΨΜ. Μερικά από τα κύρια θέματα που συζητά είναι: Παρουσίαση παραγόντων που επηρεάζουν το Online & Mobile shopping & την αγοραστική συμπεριφορά μέσα από τα κοινωνικά μέσα. Οδηγίες για τον σχεδιασμό & ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίας Κατανόηση της Βελτιστοποίησης για Μηχανές Αναζήτησης SEO/SEM και δημιουργία σχετικών εκθέσεων για συγκεκριμένες σελίδες. Διαχείριση καμπάνιας μάρκετινγκ επί πληρωμή σε μηχανές αναζήτησης. Εξοικείωση με διάφορες μορφές μέσων & τεχνικών ψηφιακής προβολής με παραδείγματα εφαρμογών. Μορφές προβολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μεθόδους και τεχνικές προσωποποίησης & συστάσεων. Θεωρητική και Πρακτική προσέγγιση των κοινωνικών μέσων. Κινητό ΜΚΤ - κινητές εφαρμογές & Mobile marketing/advertising/apps. Διαδικασίες και τεχνικές Αναλυτικής διαδικτύου. Παρουσίαση δυνατοτήτων & ευκαιριών έρευνας σε ψηφιακό περιβάλλον.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΩ
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2019-08-01
Σελίδες:
496
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
240Χ170Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me