ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΝΕ

Μάρκα: ΚΡΙΤΙΚΗ
SKU: 215238
27,87€

Περιγραφή

Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στο ανώτερο 20% των πελατών, που συνήθως αποφέρουν το 80% περίπου των κερδών της, η επιχείρηση έχει την απάντηση στο ερώτημα πόσο πρέπει να ξοδέψει για CRM (διαχείριση πελατειακών σχέσεων). Η επιτυχημένη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων δεν είναι απλώς η παραγγελία των σωστών υπολογιστών και του σωστού λογισμικού. Όπως ορθώς επισημαίνει ο Τόνι Κραμ, οι καλύτεροι επαγγελματίες του χώρου της πελατειακής διαχείρισης είναι αυτοί που γνωρίζουν πόσο δύσκολο είναι να αντιμετωπίσεις τους πελάτες φιλικά. Εναπόκειται κυρίως στους εργαζόμενους στην εταιρία να χτίσουν με συνέπεια σχέσεις φροντίδας και εξυπηρέτησης των πελατών. Δίνοντας προσοχή στην ανθρώπινη πλευρά των πωλήσεων, οι πελατειακές σχέσεις ενδυναμώνονται και η πίστη στην εταιρία αποκτά μεγαλύτερη διάρκεια. Βασισμένο σε εμπειρία, έρευνα, αναστοχασμό και απόλυτη συνείδηση της τρέχουσας πρακτικής, το βιβλίο παραθέτει πλήθος παραδειγμάτων από το χονδρικό και το λιανικό εμπόριο.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
TONY CRAM
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2004-01-01
Σελίδες:
361
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
240Χ170Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
0,63 KGS
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me