ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ

Μάρκα: ΔΙΣΙΓΜΑ
SKU: 179120
70,00€

Περιγραφή

Το βιβλίο "Μάρκετινγκ υπηρεσιών" αποτελεί την όγδοη έκδοση του παγκοσμίως πρωτοποριακού εγχειριδίου από τους συγγραφείς Jochen Wirtz και Christopher Lovelock. Αποτελεί ανανεωμένο εκτενώς ώστε να περιλαμβάνει και τις τελευταίες επιστημονικές έρευνες, τις τάσεις της βιομηχανίας και την τεχνολογία, τα κοινωνικά μέσα και τα παραδείγματα και αναλαμβάνει μια ισχυρή διαχειριστική προσέγγιση που παρουσιάζεται μέσω ενός συνεκτικού και προοδευτικού παιδαγωγικού πλαισίου που βασίζεται σε σταθερή ακαδημαϊκή έρευνα. Όλα τα κεφάλαια είναι δομημένα γύρω από ένα οργανωτικό πλαίσιο το οποίο παρέχει μία εικονογραφική επισκόπηση των περιεχομένων και της επιχειρηματολογίας του κάθε κεφαλαίου. Περιλαμβάνονται νέες εφαρμογές τεχνολογίας οι οποίες ενσωματώνονται σε ολόκληρο το κείμενο από εφαρμογές m-commerce και καινωνικά δίκτυα έως ρομπότ, τεχνητή νοημοσύνη και βιομετρικά στοιχεία. Διαθέτοντας πολλές μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα από όλο τον κόσμο, το βιβλίο Μάρκετινγκ Υπηρεσιών είναι κατάλληλο για φοιτητές, αλλά και το ευρύ κοινό που έχουν στόχο να αποκτήσουν μια ευρύτερη διαχειριστική άποψη στο Μάρκετινγκ υπηρεσιών.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2019-01-01 2019-01-21
Σελίδες:
800
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
29Χ21Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
2,30 KGS
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me