Το "Μάρκετινγκ, Στρατηγική Προσέγγιση" με πρωτότυπο τίτλο "Essential of Marketing, 2020, 17th Edition" είναι συνάμα ένα κλασικό πλέον σύγγραμμα στον τομέα του Μάρκετινγκ και ένα εκσυγχρονισμένο σύγγραμμα που καλύπτει όλα τα επίκαιρα ζητήματα, από τα πλέον ευπώλητα στην Ελλάδα και διεθνώς. Η νέα αυτή έκδοση εξακολουθεί να παρουσιάζει όλους τους βασικούς όρους του Μάρκετινγκ με άφθονα σχήματα και παραδείγματα, τα οποία διευκολύνουν την εις βάθος κατανόηση. Εκτός από την επικαιροποίηση των παραδειγμάτων που θα ανέμενε κανείς από μια νέα έκδοση, η παρούσα έκδοση ενσωματώνει αποτελεσματικά τις μεγάλες προκλήσεις και τάσεις που αναδύονται στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, και συγκεκριμένα: - τα μεγάλα δεδομένα, τα πληροφοριακή συστήματα, αλλά και την αναλυτική και τις μετρικές μάρκετινγκ, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίον έχουν επηρεάσει την εφαρμογή και τη λειτουργία του Μάρκετινγκ σήμερα, - τα κερδισμένα μέσα, τα ιδιόκτητα μέσα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξηγώντας πώς έχουν μεταβάλει σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό τις δυνατότητες των επιχειρήσεων συνολικά, αλλά και σε επίπεδο Μάρκετινγκ.