Περιέχει: Δημιουργία και προσφορά αξίας για τον πελάτη Παγκόσμιο, ηθικό και βιώσιμο μάρκετινγκ Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς Ανάλυση στοιχείων μάρκετινγκ: Καλώς ορίσατε στην εποχή των μεγάλων δεδομένων Κατανόηση των καταναλωτικών και επιχειρηματικών αγορών Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση Προϊόν Ι: Καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων Προϊόν ΙΙ: Στρατηγική προϊόντος, διαχείριση μάρκας και προϊόντος Τιμή: Πόσο κοστίζει η πρόταση αξίας; Τα μαθηματικά του μάρκετινγκ Παράδοση των αγαθών: Καθορισμός της στρατηγικής διανομής Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών: Αγαθά και υπηρεσίες μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων Προώθηση Ι: Διαφήμιση Προώθηση ΙΙ: Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και Άλλα Εργαλεία Επικοινωνίας Σχέδιο Mάρκετινγκ: Η S&S Smoothie Company