ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ 10Η ΕΚΔΟΣΗ

Μάρκα: ΤΖΙΟΛΑ
SKU: 224600
72,63€

Περιγραφή

Περιέχει: Δημιουργία και προσφορά αξίας για τον πελάτη Παγκόσμιο, ηθικό και βιώσιμο μάρκετινγκ Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ Έρευνα αγοράς Ανάλυση στοιχείων μάρκετινγκ: Καλώς ορίσατε στην εποχή των μεγάλων δεδομένων Κατανόηση των καταναλωτικών και επιχειρηματικών αγορών Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση Προϊόν Ι: Καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων Προϊόν ΙΙ: Στρατηγική προϊόντος, διαχείριση μάρκας και προϊόντος Τιμή: Πόσο κοστίζει η πρόταση αξίας; Τα μαθηματικά του μάρκετινγκ Παράδοση των αγαθών: Καθορισμός της στρατηγικής διανομής Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών: Αγαθά και υπηρεσίες μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων Προώθηση Ι: Διαφήμιση Προώθηση ΙΙ: Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και Άλλα Εργαλεία Επικοινωνίας Σχέδιο Mάρκετινγκ: Η S&S Smoothie Company

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
MICHAEL R. SOLOMON
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2020-12-01
Σελίδες:
632
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
290Χ210Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me