ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ -ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

Μάρκα: ΕΛΛΗΝ
SKU: 247210
25,36€

Περιγραφή

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης των βασικών στοιχείων και διαδικασιών που επηρεάζουν το μάνατζμεντ των τουριστικών επιχειρήσεων κατά τον 21ο αιώνα. Στο άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον που λειτουργούν σήμερα οι τουριστικές επιχειρήσεις, αντιμετωπίζουν σειρά προβλημάτων που επηρεάζουν την λειτουργία τους και το κέρδος τους. Το βιβλίο αυτό υποδεικνύει θέματα που είναι απαραίτητο να λαμβάνονται υπόψη από το μάνατζμεντ κατά τη διαδικασία της κατάστρωσης της στρατηγικής και του προσδιορισμού των λειτουργικών στόχων όλων των τουριστικών επιχειρήσεων και που πρόκειται να επηρεάσουν τον τρόπο σκέψης των διευθυντικών στελεχών στο μέλλον. Αποτελεί λοιπόν το βιβλίο σημαντική συνεισφορά στην προσπάθεια βελτίωσης του τρόπου λήψεως στρατηγικών αποφάσεων και διοίκησης στις σύγχρονες τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και παράλληλα βοήθημα για όλους όσους προσπαθούν να αποκτήσουν γνώσεις σχετικές με τη διοίκηση μιας τουριστικής επιχείρησης, θέλοντας να μειώσουν στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τις απρόβλεπτες καταστάσεις που πιθανών να παρουσιαστούν στις επιχειρήσεις που στελεχώνουν.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΑΝΔΡΙΩΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Β.
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2004-01-01
Σελίδες:
231
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
240Χ170Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
493 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me