Τα τελευταία χρόνια η έννοια της "Κοινωνικής επιχειρηματικότητας" προσελκύει την προσοχή ολοένα και περισσοτέρων κυβερνήσεων και πολιτών ανά τον κόσμο. Είναι μια νέα ορολογία για την Ελλάδα, αλλά το φαινόμενο είναι πολύ παλιό. Η Ελληνική έκδοση αυτού του βιβλίου έρχεται να καλύψει το κενό που υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία. Το βιβλίο αφορά άμεσα τους νέους επιστήμονες, φοιτητές και καθηγητές όλων των ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (Σχολές οικονομικών andamp; κοινωνικών επιστημών, πολυτεχνικές, ιατρικές, νοσηλευτικές, θετικών επιστημών κλπ). Το σύγγραμμα αυτό περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων από χώρες όπου η κοινωνική επιχειρηματικότητα αποτελεί αποδεδειγμένη και μετρήσιμη δύναμη δημιουργίας προστιθέμενης οικονομικής αξίας και κοινωνικού κεφαλαίου.