Στις 480 σελίδες του «Κινηματογράφος 2022», με αρχισυντάκτη και επιμελητή έκδοσης τον κριτικό κινηματογράφου και συγγραφέα Δημήτρη Κολιοδήμο, Αντιπρόεδρο της Π.Ε.Κ.Κ., περιλαμβάνονται:
Κριτική ανάλυση όλων των ταινιών που κυκλοφόρησαν στις ελληνικές αίθουσες στη διάρκεια της περσινής χρονιάς (1 Ιαν με 31 Δεκ 2022), με κείμενα μελών της Π.Ε.Κ.Κ. που δημοσιεύτηκαν στον ελληνικό Τύπο και/ή το διαδίκτυο.
Αναλυτικό box office της χρονιάς και σχολιασμός του από τον Δημήτρη Κολιοδήμο: Το 2022 κυκλοφόρησαν συνολικά 309 ξένες και 64 ελληνικές ταινίες. Από αυτές τις 373 ταινίες, 56 ήταν ντοκιμαντέρ, 32 κινουμένων σχεδίων και 49 επανεκδόσεις. Τη χρονιά κόπηκαν 5.515.358 εισιτήρια έναντι των 3.101.351 που είχαν κοπεί το μισερό, λόγω πανδημίας, 2021 (5.131.636 για τις ξένες και 383.722 εισιτήρια για τις ελληνικές ταινίες). Δηλαδή, σε σχέση με το 2021 η άνοδος ήταν της τάξης του 77,84%, αλλά η άμεση, η πραγματική, συνέπεια της πανδημίας στα εισιτήρια φαίνεται σε σύγκριση με το 2019, και είναι μία πτώση της τάξης του 42,29%. Που μοιάζει πολύ δύσκολο να γεφυρωθεί, μιας και έχουν αλλάξει πια οι συνθήκες θέασης της οποιασδήποτε ταινίας…
Η ετήσια ψηφοφορία, με την οποία κάθε χρόνο οι Έλληνες κριτικοί κινηματογράφου αναδεικνύουν την καλύτερη ελληνική και ξένη ταινία της χρονιάς, για φέτος έφερε στην κορυφή αφενός την ταινία Μαγνητικά πεδία του Γιώργου Γούση και αφετέρου την ταινία Drive My Car του Ριουσούκε Χαμαγκούτσι.
Στην έκδοση Κινηματογράφος 2022 επίσης βρίσκουμε:
Τον εισαγωγικό σχολιασμό της χρονιάς που πέρασε από τον Πρόεδρο της Π.Ε.Κ.Κ. Βασίλη Κεχαγιά, την αναλυτική καταγραφή των νέων βιβλίων για τον κινηματογράφο και τους πρωταγωνιστές του από τον Δημήτρη Καλαντίδη, Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Κινηματογραφικών Λεσχών Ελλάδας και φόρο τιμής στους ανθρώπους του σινεμά που «έφυγαν» από κοντά μας, με ένα πλήρες Εις μνήμην από τον κριτικό κινηματογράφου Κώστα Γ. Καρδερίνη.
Τέλος, ανταποκρίσεις από όλα τα ελληνικά φεστιβάλ και τις σημαντικότερες κινηματογραφικές διοργα