Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εταιρική ταυτότητα, εταιρική φήμη κ.ά.
Η τέταρτη αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση περιλαμβάνει:
- Ένα νέο κεφάλαιο σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παράλληλα με ευρύτερη κάλυψη των νέων μέσων στα υπάρχοντα κεφάλαια.
- Νέο ενημερωμένο υλικό σχετικά με τα πρότυπα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τη διακρατική διακυβέρνηση και την εταιρική υπηκοότητα.
- Μεγαλύτερη εστίαση στις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την εσωτερική επικοινωνία, την ηγετική επικοινωνία και την επικοινωνιακή διαχείριση της αλλαγής.
- Νέες ολοκληρωμένες και σύντομες διεθνείς μελέτες περίπτωσης.
Η Εταιρική Επικοινωνία αποτελεί απαραίτητο ανάγνωσμα για τους φοιτητές στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Οργανωσιακής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακού Μάρκετινγκ, και μια ανεκτίμητη πηγή στοχασμού για τους επαγγελματίες.
Ο Joep Cornelissen είναι καθηγητής Εταιρικής Επικοινωνίας, στο Πανεπιστήμιο VU του 'Aμστερνταμ.