ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΔΗΓΟΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ (4Η ΕΚΔΟΣΗ)

Μάρκα: ΔΙΑΥΛΟΣ
SKU: 206834
26,50€

Περιγραφή

Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εταιρική ταυτότητα, εταιρική φήμη κ.ά. Η τέταρτη αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση περιλαμβάνει: - Ένα νέο κεφάλαιο σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παράλληλα με ευρύτερη κάλυψη των νέων μέσων στα υπάρχοντα κεφάλαια. - Νέο ενημερωμένο υλικό σχετικά με τα πρότυπα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τη διακρατική διακυβέρνηση και την εταιρική υπηκοότητα. - Μεγαλύτερη εστίαση στις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την εσωτερική επικοινωνία, την ηγετική επικοινωνία και την επικοινωνιακή διαχείριση της αλλαγής. - Νέες ολοκληρωμένες και σύντομες διεθνείς μελέτες περίπτωσης. Η Εταιρική Επικοινωνία αποτελεί απαραίτητο ανάγνωσμα για τους φοιτητές στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Οργανωσιακής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακού Μάρκετινγκ, και μια ανεκτίμητη πηγή στοχασμού για τους επαγγελματίες. Ο Joep Cornelissen είναι καθηγητής Εταιρικής Επικοινωνίας, στο Πανεπιστήμιο VU του 'Aμστερνταμ.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
CORNELISSEN JOEP
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2016-12-01
Σελίδες:
360
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
240Χ170Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
0,61 KGS
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me