Το συλλογικό αυτό έργο έχει σημείο αναφοράς τις εισηγήσεις της 3ης Επιστημονικής Ημερίδας με τίτλο "Διδασκαλία και μάθηση μέσω φορητών συσκευών: Συνέπειες και προκλήσεις για την εκπαίδευση" η οποία διοργανώθηκε από το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής - Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών» του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στις 26 Μαΐου 2018, στη Ρόδο.Στο πλαίσιο της Ημερίδας δόθηκε η δυνατότητα να αναδειχθούν ζητήματα γύρω από τον τρόπο οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, να σκιαγραφηθούν διδακτικές και ερευνητικές δυνατότητες, να διατυπωθούν θεσμικά και διοικητικά όρια, να οριοθετηθούν εννοιολογικά ποικίλες μορφές ψηφιακής μάθησης και, τέλος να συζητηθούν κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές προϋποθέσεις για την εκπαίδευση μέσω φορητών συσκευών.Τα κείμενα των εισηγήσεων είναι δομή μένα σε τρία διακριτά μέρη:Θεωρητικές προσεγγίσεις της κινητής μάθησηςΠροσεγγίσεις διδακτικής επιμέρους αντικειμένων με κινητές συσκευέςΕμπειρικές έρευνεςΟ τόμος αυτός, ο 3ος της σειράς «Εκπαίδευση με Χρήση Νέων Τεχνολογιών», απευθύνεται σε φοιτητές/φοιτήτριες προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων παιδαγωγικών σπουδών, σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, καθώς και σε εκείνους/ες που επιθυμούν να συμμετέχουν στον επιστημονικό διάλογο για την ένταξη των Νέων Μέσων στην εκπαιδευτική διαδικασία.