ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: Η ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗ

Μάρκα: ΓΡΗΓΟΡΗ
SKU: 128300
35,67€

Περιγραφή

Η διδακτική των Φυσικών Επιστημών, ως αυτόνομος επιστημονικός κλάδος, έχει στρέψει τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα σε ζητήματα που αφορούν στη μάθηση και στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Λαμβάνοντας υπόψή της πορίσματα άλλων Επιστημών όπως για παράδειγμα της Ψυχολογίας, Επιστημολογίας κ. ά., προσπαθεί μέσα από τις έρευνες να εντοπίσει και να δώσει λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν έννοιες των Φυσικών Επιστημών. Στη σχολική πραγματικότητα διαπιστώνεται καθημερινά ότι οι μαθητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στο μάθημα Φυσικών Επιστημών οι οποίες σχετίζονται όχι μόνο με το περιεχόμενο αλλά και με τον τρόπο που παρουσιάζονται στα σχολικά εγχειρίδια και τις παγιωμένες διδακτικές πρακτικές που υιοθετούνται από τους εκπαιδευτικούς. Αυτές οι δυσκολίες έχουν ως αποτέλεσμα τη χαμηλή επίδοση των μαθητών και συχνά την εκδήλωση της αποστροφής τους στο συγκεκριμένο μάθημα. Τα τελευταία χρόνια εκδηλώνεται από τους εκπαιδευτικούς ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο να ενημερωθούν και να εφαρμόσουν νέες πρακτικές για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Την κάλυψη του κενού που υπάρχει λόγω της έλλειψης μιας σύγχρονης Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών φιλοδοξεί να καλύψει η παρούσα εργασία η οποία αποτελείται από δύο τόμους. Απευθύνεται σε αυτούς που διδάσκουν ή πρόκειται να διδάξουν τις Φυσικές Επιστήμες στην εκπαίδευση, αλλά γενικότερα σε όσους ενδιαφέρονται για τη μάθηση στη διδασκαλία. Στον πρώτο τόμο το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην ιστορική και φιλοσοφική προσέγγιση της επιστημονικής γνώσης, στα σύγχρονα επιστημονικά ρεύματα, στις επιστημονικές διαδικασίες, στην ανακαλυπτική μάθηση, στις αρχές της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, στα οπτικοακουστικά μέσα διδασκαλίας. Στο τέλος του βιβλίου υπάρχουν παραδείγματα διδασκαλιών και τεστ αξιολόγησης. Όσον αφορά στην ανακαλυπτική μάθηση όπως αυτή προσδιορίστηκε από τους Piaget Bruner κ.α., τονίζεται το κύριο χαρακτηριστικό της δηλαδή η ενεργός συμμετοχή του

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Β. ΚΟΚΚΟΤΑΣ
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
2008-05-01
Σελίδες:
557
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
24Χ17Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
0,93 KGS
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me