ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Ι 2Η ΕΚΔΟΣΗ

Μάρκα: ΕΛΛΗΝ
SKU: 265846
12,17€

Περιγραφή

Στο βιβλίο, εκτός από τις τεχνικές του merchandising που αναλύονται, εξετάζεται και η οργάνωση μιας λιανικής επιχείρησης. 'Αλλωστε θα πρέπει να θυμηθούμε τα τρία "Μ" του λιανικού εμπορίου, Management, Marketing, Merchandising. Ένας σύγχρονος επιχειρηματίας πρέπει να συντονίσει τα τρία Μ, με σύγχρονες μεθόδους, να μελετήσει την συμπεριφορά των υποψηφίων πελατών του και να προσαρμόσει όλες τις ενέργειες και στρατηγικές του στην κάλυψη των αναγκών του στόχου-αγορά.Το λιανεμπόριο (Retailing) είναι σήμερα ο κλάδος με τον πιο έντονο ρυθμό ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού. Οι τεχνικές που χρησιμοποιούν στα καταστήματα βελτιώνονται καθημερινά. Οι εξελίξεις είναι ραγδαίες, έτσι και ο επιχειρηματίας όχι μόνον πρέπει να παρακολουθεί τις εξελίξεις, αλλά και να πρωτοπορεί κυρίως στις τεχνικές merchandising και στην ατμόσφαιρα του καταστήματος.

Άλλες λεπτομέρειες

Author:
ΕΞΑΔΑΚΤΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Language:
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
DateIssued:
1996-01-01
Σελίδες:
224
Διαστάσεις Προϊόντος (συσκευασμένο):
240Χ170Χ0
Περιτύλιγμα Δώρου:
Διαθέσιμες επιλογές στο καλάθι
Βάρος:
250 g
Πλοήγηση
Σύνδεση

Επιλέξτε Λίστα

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ

Συνδεθείτε ή Δημιουργήστε λογαριασμό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας!

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα πεδία της παρακάτω φόρμας

Notify Me